niedziela, 9 czerwca 2013

[Reaktywacja Stada]

   Witam i z góry błagam na kolanach o wybaczenie, za opuszczenie stada... Jeśli mogę się wytłumaczyć to miałem pewne problemy, potem straciłem maila i dopiero dziś nasz kochana Shetanie pomogła mi go odzyskać. Jeśli ktoś tu jeszcze zagląda to proszę o komentarz. Niniejszym stado jest reaktywowane i rusza na nowo. Na razie nie usuwam nikogo ze starych członków ani nie wysyłam zaproszeń, które znajdują się z Zapisach, ponieważ nie wiem czy te konta są nadal aktywne. Jeśli tak, to proszę o komentarz pod tą notką.
   W najbliższym czasie ulegnie zmianie szablon bloga oraz zakładka Albumy.

~ Addaleus Jvala 'Nemo' de Arthus

3 komentarze:

  1. Nemo :3
    Ja Ci wybaczam, ale czy Ty mi wybaczysz zaniedbanie stada? Do jasnej cholery* przecież jako "prawa łapa" mam obowiązek Ci pomagać!

    *wybaczcie za słowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shet... Rozmawialiśmy już na ten temat. Nie Twoja wina, że mi windows padł i że zgubiłem maila. I nie Twoja wina, że członkowie ucichli. Na dowód Twoich starań są notki, na które nie było odzewu. Niestety stado zaczęło upadać kiedy ja jeszcze byłem. Więc do jasnej cholery! Przestań się obwiniać.

      Usuń
    2. no już dobrze ;3
      w sumie to dzięki mnie Pecus powstał ponownie z popiołów i ruszył dalej ;D
      [ajj...ta moja skromność xD]

      Usuń