czwartek, 28 lutego 2013

"Stadne Porządki"

Witam.
Widzę, że stado znów zaczyna upadać, a ja nie pozwolę by popadło w ruiny! Słuchajcie...musimy coś z tym zrobić! -,-
Ja, jako doradca Alphy mam zamiar zająć się trochę tym stadem i pomóc Nemo, bo sam sobie rady z Tym nie da.

***

Na początek powiem w słowach kilku o członkach stada:

Ayeerie- Nie znam Cię zbytnio, ale według mnie masz dobrą duszę...Od kiedy  dołączyłaś do stada, widziałam cię tylko kilka razy...potem o Tobie słuch zaginął D: Co się z Tobą dzieje Aye???

Ezra- Hmm...nie znam Cię nawet. Nigdy nie widziałam Cię na chacie. Brak udziału w życiu stada -,-

Nemo- Do Ciebie raczej nic nie mam. Jesteś na stadzie i mimo jego drugiego już upadku [!], trwasz w nim stale. Jako "Serce" stada jesteś mu wierny. Jestem z Ciebie dumna Nemo :3

Revio- Do Ciebie, tak jak w przypadku Alphy, nic nie mam. Często bywasz na chacie i również nie odchodzisz od niego mimo upadku. Dziękujemy Revio ^^

Seiye- Widziałam Cię tylko dwa razy na chacie. Teraz ani, widu ani słychu. Seiye jesteś praktycznie od początku w stadzie...nie olewaj go ;_;

Shetanie- O Boże...teraz ja -,- Kocham to stado...wiem, że nie jestem idealna i zaniedbałam swoje obowiązki jako doradca...Teraz chcę to naprawić i odnowić stado. Pozwolicie mi?...

***

A teraz chcę powiedzieć, że Revio zasłużył sobie na "plusa". Jeśli chcecie wiedzieć dlaczego, to wam powiem.
Rozumiem, że nie każdy ma czas siedzieć non stop na stadzie, ale mimo to chyba od czasu do czasu jakaś notka na stadzie by się przydała. Może Revio notek nie pisze, ale bierze udział w życiu stada na chacie.

***

Małe Info dla Nemo:

Nemo. Jako Twój doradca, mam za zadanie pomagać Ci, więc mam plan...
Wiem, że nie ogarniesz kilku spraw na raz...Proponuję więc "ODNOWĘ STADA"
Blog przejmę ja, lecz Ty na wszstko będziesz miał wgląd. Nadal zostaniesz naszym Alphą i w tej kwestii raczej nikt zdania nie zmieni. Co Ty na to?

***

!!!RATUJMY TO STADO!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz