wtorek, 2 października 2012

"Małe Ogłoszenie od waszej Shet"

    Witam wszystkich zgromadzonych.
Jak dało się zauważyć, stado zaczyna się powiększać [co bardzo mnie cieszy^^]. Niektórych nie zdążyłam jeszcze poznać, ale postaram się nadrobić wszystkie zaległości jakie są związane z moją nieobecnością. BARDZO ZA TO PRZEPRASZAM.
    A więc przechodząc do sedna sprawy...
Naszła mnie mała twórczość i postanowiłam zrobić kilka projektów "Herbu Stada". Dlatego zwracam się z tym do Sabbathy.
    Hmm, hmm...

    Droga Sabbatho.
  Wiem , że to Vandrell jest Twoją doradczynią, ale może pozwolisz na urządzenie małego konkursu. Oczywiście biorę pod uwagę, że nie jest nas strasznie dużo, lecz taki "konkursik" rozpalił by twórczość całego stada. 
  Domyślam się, iż większość z nas jest utalentowana, więc nie powinno być problemu z uczestnikami.
   [Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej notki xD]

PS.: Co wy na taki pomysł? :3

 

2 komentarze: