niedziela, 7 października 2012

(Jesienne porzadki)

   Tak sobie siedzę, słucham Linkin Park i doszedłem do wniosku, że za chwilę mnie zlinczujecie jak się tym stadem nie zajmę. Więc trzeba by coś zrobić, prawda? Chociaż jutro trzeba iść do szkoły to trudno, wyśpię się przed południem, jak wrócę, a teraz się dla was poświęcę. A kto wie... Może i dopisze szczęście i choroba zwali mnie z nóg, a wtedy będę miał aż kilka dni tylko dla was! Przechodząc do sedna sprawy.

Zadania do hierarchii.

Wykonać muszą:
- Rahviereth
- Semin
- Psyche
- Nakarath
dalej
- Ryoko
- Intuide

Magów pozostawiam bez zadań. Arisuschi, jesteś Głównym Magiem, Twoim obowiązkiem jest douczać Intuide.

Zadanie dla żołnierzy.
Przeprowadzimy małe... Zawody? Nie, lepiej brzmi turniej. Przeprowadzimy mały turniej. Każdy będzie mógł się wykazać. Jest was czworo więc może niechaj nikt nie odpadnie, za to finał wytypuje porucznika oddziału. A więc przebieg.

I ETAP
Dzień pierwszy (tj. 29 października) - zmierzą się Rahviereth z Seminem oraz Psyche z Nakarath
Dzień drugi (tj. 30 października) - Rahviereth z Psyche, a Semin z Nakarath
Dzień trzeci (tj. 31 października) - Psyche z Seminem oraz Rahviereth z Nakarath

Terminy miały zaczynać się od 21 jednak od 22 nie będzie mnie gdyż mam praktyki. Macie dodatkowy tydzień na przygotowanie się.

Etap II rozpiszę, gdy już odbędzie się pierwszy i pojawią się pierwsi liderzy.

Zadania dla Strażników.
To możemy załatwić w weekend przed moim tygodniowym odejściem. Innymi słowy sprawdzę każdego z was sam osobiście. Pozostaniecie sami na polanie tudzież w obrębie jej terenów i zobaczymy jak poradzicie sobie ze skradającym się mną. I przypadkowymi gośćmi. Ryoko, na Tobie spoczywa tym większa odpowiedzialność.
Terminy
Ryoko - 13 października
Intuide - 14 października
Do czwartku zgłoście się do mnie a wyjaśnię wam szczegóły.

KTO NIE POJAWI SIĘ W TERMINIE SWOJEGO ZADANIA WYPADA Z HIERARCHII.
Poprzekazywać sobie informacje w miarę możliwości.

dalej

Pomysł Shetanie na Herb Stada
Liczę na dużą frekwencję i wiele pomysłów, bo to jeden z ważniejszych momentów Pecus. Zgłoszenia przyjmuję do końca października. Termin oddania prac do 21 listopada. Tyle powinno wam wystarczyć. Do 28 listopada w demokratycznym głosowaniu wybierzemy zwycięzcę. Jakieś pomysły na nagrodę? Miejsce w hierarchii, nagroda rzeczowa ode mnie? Nie mam wiele do zaoferowania. Mogę zaoferować książkę jak ktoś lubi czytać.

Wszystko? Wszystko.

[EDIT]

Jako kontakt podaję moje GG: 37222137

1 komentarz: