۞ Imię: Nakarath
Aemorphis Mirhani Aheiarm Yvaien Ahzairr.
۞ Pełne imię:
Nakarath Irmiah Breina Erhsatr Zaerviiv Miviekh Aemorphis Izarne Mirhani Quies
Mirre Aheiarm Yvaien Ahzairr Suehwe.
۞ Skróty imienia:
Nakh, Nykh.
۞ Nazwisko:
Herondale Arhemiis Aleria Ikh – Raaiyh Mir’za Quierre.
۞ Używane imię:
Nakarath Herondale.
۞ Wiek: fizycznie około dwóch lat.
۞ Data urodzenia: siedemnasty grudnia.
۞ Miejsce urodzenia:
Ferre Viers Secro, w Selle Nehro (Dolina Siedmiu Księżyców w Świecie Cieni).
۞ Płeć: wadera.
۞ Rasa: Venhoe
Nejert, potoczne zwany Venembrą.
۞ Gatunek: psowate.
۞ Orientacja:
biseksualna.
۞ Stan cywilny:
wolna.
۞ Rodzina:
Rahviereth jej bratem, Nitroglyzerin siostrą.
۞ Hierarchia: dąży
do zajęcia pozycji żołnierza.
۞ Kontakt: blog,
czat.
۞ → Specjalizacja i
umiejętności
Nakarath praktykuje
niecodzienny szamanizm i nekromancję. Specjalnie uczyła się postaw czarnej i
białej magii, z biegiem czasu zagłębiając się w nie. Z różnych wesołych
roślinek tworzy sobie trucizny, często skuteczne i niebezpieczne, potrafiące
szybko zabić. Nawet na różne sposoby.
Zboczeniem
rodzinnym jest zbytnie zainteresowanie anatomią, chęcią dobrania się do wnętrza
każdej istoty i zobaczenie, czy coś w jego wnętrznościach jest wybitnie
ciekawego. Albo po prostu pooglądanie ich, porozrzucanie flaków to tu, to tam.
Wadera jest
w stanie przywrócić do świata żywych umarłą osobę. Jednak, jak to przeważnie
bywa, są jakieś „ale”. Na przykład takie, że stworzonko nie może być martwe
więcej niż trzy dni. A jeśli tak się stanie, Nakarath zabiera sobie duszę danej
osóbki w zamian za życie. No, prawie jak pakt z diabłem!
Mniej
więcej pośrodku podniebienia samicy znajduje się kolec, który przy otwarciu
pyska wygląda po prostu jak kropka (jest wsunięty). Służy on do odbierania
duszy. Nakarath nigdy nie wiedziała, jak to się dzieje.
Jej zęby są
rekinie: średniej długości, trójkątne, ostre, z jednej strony ząbkowane. Ma ich
dwa rzędy, z czego drugi jest wsuwany i wysuwa się wedle jej woli, najczęściej
przy ugryzieniach, by wzmocnić zadawane rany. Bardzo mocne szczęki, których
nacisk dobija prawie do siedmiuset kilogramów. Nakarath łatwo łamie kości i
lubi ich trzask.
Często
wokół jej ciała (przednich łap, szyi lub ogona) owinięte są druty kolczaste.
Samica ma nad nimi całkowitą kontrolę. Może nimi poruszać, owijać wokół
dowolnego przedmiotu, zabijać.
Runy, zwane
Nehro Callsiih (Runy Cieni). Na poduszkach łap wadery wyryte są dzikie,
malutkie znaczki, służące do tworzenia runicznych okręgów w ziemi. Każdy
znaczek odpowiada innemu kręgowi. Każdy krąg pełni inną funkcję. Każdy może się
mutować. Ot magia.
Nakarath
umie zmieniać swoją formę na ludzką. Jest wtedy nastoletnią dziewczyną
przeciętnego, może trochę niższego niż powinno, wzrostu o raczej drobnej
budowie. Długie nogi, szczupła sylwetka, małe piersi, krągłe biodra, długie
palce dłoni. Ma zimno-miętowe włosy lub czarne z takimi właśnie pasemkami,
sięgające do piersi, jej oczy są jasnoniebieskie i podkrążone czarną kredką.
Skórę ma delikatną i bladą.
Ubiera się
„po wojskowemu”, czyli obowiązkowo: glany (czarne, 10 dziurek, pozdzierane
czubki), bojówki (czarne; oliwkowe (khaki); moro) do kolan lub dłuższe,
czarna/biała bokserka czasami zastąpiona męskimi koszulkami z nazwami zespołów.
Na dłoniach goszczą rzemyki, na szyi wisiorek z nabojem spoczywający między jej
piersiami.
۞ → Charakterystyka w
skrócie
Nakarath ma
specyficzny, niecodzienny wygląd. Jest… dość duża, mierzy metr pięćdziesiąt
razem z łbem. Długie uszy, długi pysk. Uszy mają wszędzie kolczyki, lewe jest
przebite szpikulcami. Pod prawym okiem na wytatuowane „0-X27”. Ślepia
całkowicie białe, z czarnymi cieniami pod nimi.
Włosy
zimno-miętowe. Nos jakiś dziki, podobny do króliczego. Szerokie wargi. Bardzo.
Przez nie Nakarath wygląda upiornie, kiedy się uśmiecha.
Sierść jest
w jasnoszarym kolorze. W sumie Nakarath nie jest wybitnie kolorowa. Znakiem
szczególnym jest wytatuowane wielkie „27” na udzie i zniekształcony „X” za
łopatką. Podłużny ogon wadery przypomina bicz i mierzy sobie mniej więcej 174 centymetry.
Na
poduszkach łap wyryte malutkie dzikie znaczki alias runy. Pazury ostre, długie,
zakrzywione.
Z
charakteru bywa naprawdę różnie. Raz roztrzepane dziecko, raz obojętna
niewrażliwa nastolatka, raz poważna i spokojna dorosła osoba. Trudno ogarnąć i
opisać. Warto jednak wspomnieć, że wyznaje Sekhevena – odpowiednika Szatana w
jej świecie. Jest przekonana, że objawia się jej w postaci Cieni i Szeptów, że
dzięki niemu ma moc i siłę. Nie głosi jednak o nim kazań, jak przeciętny ksiądz
o Bogu, po prostu zachowuje to dla siebie.
Witaj Nakarath, miło mi Cię poznać - uśmiechnęła się przyjaźnie do wadery.
OdpowiedzUsuń