środa, 12 czerwca 2013

[Informacja/5]

   Witam i na wstępie witam nowych. Raduję się, że tylu was dołączyło. Jednak zaczniemy od nieco mniej przyjemnych spraw. Niestety jestem zmuszony wypisać dwóch członków. Z Seiye nie mogę się skontaktować i najzwyczajniej nie wiem co zrobić... Niestety widać tu nie zagląda, bo odkąd reaktywowałem stado nie pojawił się ani na chacie, ani na blogu. Nie doszły mnie też słuchy o jego powrocie. Z Ezrą za to miałem kontakt, niestety powiedział, że na razie na Pecus nie wraca... Więc z bólem serca i jego muszę wypisać. Z basiorów zostajemy tylko Revio i ja.

   OBECNY STAN WATAHY

    Aurélie
    Ezra
    Josephina
    Nemo
    Reiri
    Revio
    Seiye
    Shetanie

   RAZEM 6
  
Nie usuwam maili, jedynie usuwam dane na blogu. W razie chęci powrotu tych dwóch panów, starczy zalogować się i dodać notkę.

   Teraz druga, krótka sprawa. Zadania dla Reiri i Josephiny pojawią się do końca tygodnia. Szukam inspiracji. Ale możecie się przygotowywać na pisanie opowiadań.

   I trzecia sprawa. Najważniejsza chyba. Shet, masz okazję się wykazać. 16 czerwca wyjeżdżam na dwa tygodnie na praktyki i raczej nie będę miał czasu ni okazji korzystać z internetu. Być może pojawię się w weekend 22-23, ale nie jestem tego pewien. Nie musisz się starać rozwijać bloga, bylebyś utrzymała go na takim poziomie, na jakim jest teraz. Głównie zależy mi, by ktoś często był na chacie.

To tyle. W razie jakiś zmian dam znać.

2 komentarze:

  1. Dobrze Nemo. Wiesz przecież, że możesz na mnie liczyć. Na ten czas zaopiekuje się stadem i postaram się pokierować nim przez te kilka dni w taki sposób, aby nie legło w gruzach ;3

    OdpowiedzUsuń