wtorek, 16 października 2012

Quenya

Powitać wszystkich :)
Ps. Wybaczcie, ale jeszcze dobrze nie obsługuję się bloggerem, i dlatego nie rozkminiłam jeszcze tych kategorii, więc jak coś jest nie tak, to proszę o przeniesienie alboco ;)
No to lecimy:
Imię - Quenya
Nazwisko - Ymmm...jak na razie nie wymyśliłam, a więc nie mam .
Płeć - kobieta
Wiek - No tutaj to ja nie wiem jak wy się rozporządzacie, ale daję sobie pół roku :D
Rasa - Mroczny wilk (nie mylić z ciemnym :D, jestem mrocznym, a nie czarnym wilkiem)
Pozycja w hierarchii - Pozostałe, ale byłabym też uradowana, gdyby ktoś mnie gdzieś przypisał ;)
Historia:
Cóż... Zrodziłam się z wody i to woda jest moim żywiołem. Często podróżowałam i odkrywałam wiele nowych rzeczy. Do tej pory nie miałam stada i tułałam się samotnie. Moja matka wraz z ojcem zginęli podczas walki o terytorium.
Przemiana - Przemiana w drugiego wilka
Czego dusza zapragnie -Mam magiczny znak na oku. Jestem szalonym i bardzo cierpliwym wilkiem. Kocham wyć, a także biegać po śniegu
Zdjęcie:



4 komentarze:

  1. Przechadzał się po terenach i zauważył jakąś nieznajomą. Podszedł do niej wolnym krokiem.- Witaj... jestem Revio. - uśmiechnął się lekko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podeszła niepewnie w jego stronę - Quenya jestem - spuściła głowę, a jej blizna lekko się zaświeciła

      Usuń
    2. -Miło mi cię poznać... -kiwnął na przywitanie masywnym łbem.- Jesteś nowa prawda? - zlustrował ją ciekawsko złotymi oczami.

      Usuń
  2. Basior obserwował młodych z ubocza. Nie chciał im przeszkadzać. Postanowił, że powita ją później, w końcu nie pali się. Ułożył się w trawie, rogaty łeb opierając na łapach. Lustrował wszystko wzrokiem czerwonych ślepi.
    [Rozumiem, że mam Cię kwalifikować jako szczeniaka?]

    OdpowiedzUsuń