wtorek, 28 sierpnia 2012

Idra

Imię: Idra
Płeć: samica
Wiek: 4 lata
Rasa: wilk kanadyjski
Hierarchia: nie chcę żadnego zadania, wolę zostać w ,,pozostałych". I tak nie mam żadnych zdolności
Historia: przez większość swojego życia po prostu wędrowałam w poszukiwaniu stada lub watahy, które byłoby odpowiednie dla mnie. Pecus Estuans Ignis wydaje się idealne dla mojej osoby. Dlatego postanowiłam tu się zatrzymać, oto cała historia.
Przemiana: jest to zwykła kobieta, lecz posiada jelenie rogi i uszy link
Postać: niewielka, biała wilczyca z miękkim, puszystym futrem i czerwonymi akcentami w okolicach pysk, kolejny link
Charakter: staram się być w miarę miła i pomocna. Tłumię bycie wrednym i zgryźliwość.

1 komentarz:

  1. Witaj. - Uśmiechnął się lekko na widok wilczycy. - Cieszę się, że już jesteś...

    OdpowiedzUsuń